5 Kasım 2009 Perşembe

KURAN'DA ALTINI ÇİZDİKLERİM-58-MÜCADELE

58-MÜCADELE
QURAN ( ENGLISH ) (BY A. YUSUF ALİ)
58 The Pleading One


Bismillahirrahmanirrahim - In the name of Allah, Most Gracious, Most Merciful.


21.
Ketaballahu leağlibenne ene ve rusuliy innallahe kaviyyun 'aziyzun.


21. Allah has decreed: "It is I and My Messengers who must prevail": for Allah is Strong, Mighty.


21.
Allah: "Andolsun ki, Ben yenerim Ben ve peygamberlerim!" diye yazmıştır. Şüphe yok ki, Allah güçlüdür, daima üstün gelendir.

Ali Bulaç 21- Allah, yazmıştır: 'Andolsun, ben galip geleceğim ve elçilerim de.' Gerçekten Allah, en büyük kuvvet sahibidir, güçlü ve üstün olandır.
Diyanet Vakfı 21. Allah: Elbette ben ve elçilerim galip geleceğiz, diye yazmıştır. Şüphesiz Allah güçlüdür, galiptir.
Edip Yüksel 21. ALLAH, "Ben ve benim elçilerim kazanacaklardır," diye yazmıştır. ALLAH Güçlüdür, Üstündür.
Elmalılı Hamdi Yazır 21-Allah: "Andolsun ki, Ben yenerim Ben ve peygamberlerim!" diye yazmıştır. Şüphe yok ki, Allah güçlüdür, daima üstün gelendir.
Süleyman Ateş 21. Allah: "Elbette ben ve elçilerim galib geleceğiz" diye yazmıştır. Şüphesiz Allah güçlüdür, galiptir.
Yaşar Nuri Öztürk 21 Allah, "Ben ve resullerim mutlaka galip geleceğiz!" diye yazmıştır. Allah çok güçlüdür, Azîz'dir.

Hiç yorum yok: