25 Aralık 2009 Cuma

KURAN'DA ALTINI ÇİZDİKLERİM-109-KAFİRUN

109-KAFİRUN-İNKARCILAR
Bismillahirrahmanirrahim

1. Kul ya eyyühel kafirun
2. La a'büdü ma ta'büdun
3. Ve la entüm abidune ma a'büd
4. Ve la ene abidün ma abedtüm
5. Ve la entüm abidune ma a'büd
6. Leküm diynüküm ve liye din


QURAN ( ENGLISH ) (BY A. YUSUF ALİ)

109 - The Unbelievers
In the name of Allah, Most Gracious, Most Merciful.




1. Say : O ye that reject Faith!

2. I worship not that which ye worship,

3. Nor will ye worship that which I worship.

4. And I will not worship that which ye have been wont to worship,

5. Nor will ye worship that which I worship.

6. To you be your Way, and to me mine.



1. De ki: "Ey kafirler,

2. tapmam o taptıklarınıza!

3. Siz de benim kulluk ettiğime tapanlardan değilsiniz.

4. Hem ben tapıcı değilim sizin taptıklarınıza.

5. hem de siz, benim kulluk ettiğime tapıcılardan değilsiniz.

6. Size dininiz, bana dinim (sizin dininiz size, benim dinim bana)!

Hiç yorum yok: