23 Eylül 2009 Çarşamba

KURAN'DA ALTINI ÇİZDİKLERİM-26-ŞUARA

26-ŞUARA-ŞAİRLER
QURAN ( ENGLISH ) (BY A. YUSUF ALİ)
26 The Poets



Bismillahirrahmanirrahim - In the name of Allah, Most Gracious, Most Merciful.


8. İnne fı zalike le ayeh ve ma kane ekseruhüm mü'minın
9. Ve inne rabbeke le hüvel azızür rahıym

8. Verily, in this is a Sign: but most of them do not believe.
9. And verily, thy Lord is He, the Exalted in Might, Most Merciful.

8. Şüphesiz bunlarda (Allah'ın varlığına) bir delil vardır, ama onların çoğu inanmamaktadırlar.
9. Şüphesiz senin Rabbin, elbette mutlak güç sahibidir, çok merhametlidir.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

83. Rabbi heb lı hukmev ve elhıknı bis salihıyn


83. "O my Lord! Bestow wisdom on me, and join me with the righteous;


83. "Ey Rabbim! Bana bir hikmet bahşet ve beni salih kimseler arasına kat."


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
109. Ve ma es'elüküm aleyhi min ecr in ecriye illa ala rabbil alemın

109. "No reward do I ask of you for it: my reward is only from the Lord of the Worlds


109. "Buna karşılık sizden hiçbir ücret istemiyorum. Benim ücretim ancak âlemlerin Rabbi olan Allah'a aittir."

Hiç yorum yok: